Puchar Lata-Charzykowy

Dosłownie przed chwilą odbyło się uroczyste zakończenie regat o Puchar Lata (14-15 lipca), organizowanych przez LKS Charzykowy.  Trener Mirek Laskowski poleciał na MŚ, więc grupą, która zjawiła się wczoraj przed wyścigami, opiekuje się teraz Kuba Klajna (który trenował z nami już w zeszłym roku). Z CHKŻtu przyszło tylko 6 zawodników w grupie A (Natalia Kazykalewicz, Kacper i Sebastian Mazurek, Kuba Lipiński, Kuba Domagała i ja, Karolina Knapik), więc obawiałam się, że nie będzie zbyt wielu osób w tej kategorii... i zostałam mile zaskoczona! Zgłosili się również zawodnicy z YK Stal Gdynia, oczywiście LKS Charzykowy, OPTI CWM Gdynia i MKŻ Marina Łeba, co dało nam 24 łódki na starcie i możliwoś...

czytaj więcej

Volvo Gdynia Sailing Days 2012-Puchar Trenerów

30 czerwca zawodnicy CHKŻ Chojnice wyjechali do Pucka na klubowe zgrupowanie połączone ze zgrupowaniem kadry na MŚ. Pogoda nas nie rozpieszczała, codziennie padało, przez okolicę przechodziły burze, wiatr często nie był wystarczający do efektywnego pływania... Jednak każdy trening odbył się zgodnie z planem, w końcu "trzeba umieć sobie radzić w każdych warunkach":) Uwieńczeniem zgrupowania miał być Puchar Trenerów odbywający się w Gdynii w dniach 6-8 lipca. W przeddzień regat umyliśmy łódki, spakowaliśmy je na przyczepę, pojechaliśmy do portu i rozpakowaliśmy się. W tym czasie zawodnicy z innych klubów, którzy też mieli obóz w Pucku, płynęli do Gdynii na optymistach:) Przez dwa pie...

XXVI Trofeo Marco Rizzotti 2012-Wenecja

W dniach 10-13 maja, w Wenecji, odbyły się regaty Trofeo Marco Rizzotti, czyli Drużynowy Puchar Europy. Nasz klub (oraz trener Mirek:) nie mógł przepuścić okazji do potrenowania startów międzynarodowych w regatach tego rodzaju, więc zjawiliśmy się tam we wcześniej wymienionym składzie: Marcin Urbański-kapitan, Damian Kosmalski-taktyk, Michał Pilarczyk, Mateusz Ciechacki oraz Karolina Knapik. Startowało 19 drużyn, z czego 3 były z USA, po 2 z Singapuru, Słowenii, Serbii oraz po 1 z Polski, Chorwacji i Wielkiej Brytanii... 7 teamów było z Włoch, ponieważ przy okazji regat międzynarodowych odbyły się ich wewnętrzne mistrzostwa.   Regaty skończyliśmy na 12 miejscu, z czego raczej nie ...

II eliminacja do MŚ i ME-Puck

Wczoraj zakończyły się regaty o Puchar KS "Zatoka" Puck, będące jednocześnie drugą eliminacją do Mistrzostw Świata i Europy. Warunki były trudne, przez pierwsze dwa dni bardzo słabo wiało; tylko w sobotę przyszedł wiatr pozwalający cięższym zawodnikom usiąść na burtę (a nawet powisieć "w kolankach"!;) I właśnie trzeciego dnia przekonałam się, że "się da"-będąc po raz pierwszy w złotej grupie wygrałam wyścig! Byłam bardzo zadowolona, ponieważ do tej pory tylko raz na eliminacji mi się to udało, na dodatek na jeziorze... no i zwycięzca akurat tego wyścigu okazał się nagrodzonym przez Starostę Puckiego oraz Wójta Gminy Puck piękną statuetką (klik!). Na dodatek trzeba pochwalić nasz klub...

Czas Chojnic

Z utęsknieniem czytam blogi kolegów o tym, jak trenują w "ciepłych krajach". Trochę im zazdroszczę, bo w tym roku jedyny taki wyjazd, na którym byłam to już tradycyjna dla CHKŻ-tu Riva del Garda. Wspominam ten wyjazd bardzo pozytywnie: codziennie wiało około 5B (cóż, dla mnie warunki idealne :)), słoneczko nie pozwalało o sobie zapomnieć, a nasza ulubiona lodziarnia jak zwykle chętnie witała żeglarzy :) Uwieńczeniem zgrupowania były regaty, podczas których niestety nie wiało tak mocno jak podczas treningów. Mimo wszystko jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ zajęłam wysokie 10. miejsce (wyniki dostępne tutaj), a w kategorii dziewcząt byłam 3. Ostatnio, przeglądając stronę Czasu Chojn...

Zgrupowanie Reprezentacji NSKO

Witajcie! Nazywam się Karolina Knapik i żegluję na optymiście w Chojnickim Klubie Żeglarskim. Założyłam tego bloga z myślą o dzieleniu się z Wami ciekawymi (oraz tymi mniej) wydarzeniami związanymi z moją żeglarską przygodą. Oczywiście duży wpływ miał na to pan Piotr Winkowski, który zachęcił do pisania nie tylko mnie, ale również pozostałych kadrowiczów podczas wykładu o wizerunku zawodnika, odbywającym się na zgrupowaniu Reprezentacji NSKO (25-27.11.2011r.). Nie poradzilibyśmy też sobie bez pomocy pana Michała Dworakowskiego, który wszystkim (szczególnie panu Piotrowi:) wytłumaczył sprawy z blogiem powiązane. W piątek wieczorem tuż po przyjeździe i kolacji zostały wręczone nominacje i k...